Портал славістики


[root][biblio]

Bibliographie der tschechischen Linguistik (BibCzechLing)

Die "Bibliographie der tschechischen Linguistik (BibCzechLing)" wird am Institut für tschechische Sprache der Akademie der Wissenschaften der Tschechischen Republik (Ústav pro jazyk český AV) aufgebaut und enthält ca. 73.280 Datensätze für den Zeitraum von ca. 1992 bis 2018. Die Übersicht über die Schlagwörter befindet sich hier.

ID2015CZ077775
AutorCheng, Rui; Feyten, Carine M.
Titel

L2 students' academic literacy development guided by teacher written feedback: a writing-to-learn perspective

ErschienenStudie z aplikované lingvistiky, 6, č. 2, 2015, s. 7-25
Spracheeng
Klassifikation (CZ)Jazykové vyučování, jeho teorie, didaktika a metodologie
Klassifikation (EN)Language teaching, its theory, and methodology
Schlagwörterjazyky cizí; vyučování
Schlagwörter (DE)Fremdsprachen; Unterricht
Mediumarticle
URLstudiezaplikovanelingvistiky.ff.cuni.cz (homepage)
Bestand in Dtl.siehe in ZDB-Katalog
Quellehttps://bibliografie.ujc.cas.cz/documents/77775
PURLCitation link

Ähnliche Titel:

Academic Writing. Intercultural and Textual Issues
Academic Writing. Writing Research Papers in English for Slovak and Czech Students / Ruppel, Carol L.
With regard to L2 academic writing: the use of topicalisers in L1 (English and Spanish) and L2 (English) research articles / Mur-Dueñas, Pilar
Feedback dynamics between written and spoken / Daneš, František
Differential effects of L2 on chidren's L1 development. attrition / Saville-Troike, M.
Modality in novice academic writing: the case of African and German university students / Nkemleke, Daniel
Lexical issues in L2 writing