Портал славістики


[root][biblio]

Online Contents (OLC) Slavistik

Die Datenbank "Online Contents" (OLC) Slavistik versammelt Aufsatztitel aus ca. 498 wichtigsten slawistischen Zeitschriften mit dem Berichtszeitraum vom 1998 bis heute und wird laufend durch die Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz bestückt. Eine Autorenliste kann als Tag Cloud eingesehen werden.

ID2134878800
AutorЕрамейчик, Т. В.
Titel

Традиционност кака ценностно-ориентирующий фактор рекламной коммуникации Беларуси = Traditionality as a value orientation factor of Belarusian advertising communication

ErschienenVesnik BDU / 4, Minsk : BDU, 2016, 2, 37-41
Mediumarticle
URLelib.bsu.by (homepage)
Bestand in Dtl.siehe in ZDB-Katalog
QuelleOLC Slavistik
PURLCitation link, BibTeX

Ähnliche Titel:

Specifika kreolizacii v reklamnoj kommunikacii = The peculiarities of creolisation in advertising communication / Žukova, T. A.
"Neomifologičeskaja" priroda sovremennoj reklamnoj kommunikacii = The "Neomythological" nature of advertising communication (on setting the problem) / Karmalova, E. Ju.
Stepen' kontekstual'nosti kul'tury kak faktor inferencii v interkul'turnoj kommunikacii = The Degree of Contextuality of Culture as a Factor in Intercultural Communication / Balačandran, N.
Ključevye priznaki političeskoj reklamy kak samostojatel'nogo vida reklamnoj kommunikacii = Key Features of Political Advertising as an Independent Type of Adversing Communication / Čubaj, S. A.
Detskaja auditorija v diskurse reklamnoj kommunikacii: novye realii = Children's audience in the discourse of advertising communication: New Realities / Muzykant, V. L.
Vosprijatie koncepta "krasota" različnymi gruppami učastnikov reklamnoj kommunikacii = The perception of the concept "beauty" in different groups of advertising communication participants / Kolyškina, T. B.
Teorija tekstovych mirov: perspektivy issledovanija reklamnoj kommunikacii = Advertising communication viewed in perspective of the text world theory / Kušneruk, S. L.