Портал славістики


[root][biblio]

Europäische Bibliographie zur Osteuropaforschung (EBSEES) - 1991-2007

Die "Europäische Bibliographie zur Osteuropaforschung (EBSEES)" weist Bücher, Zeitschriftenaufsätze, Rezensionen und Dissertationen zu Osteuropa (den früheren kommunistischen Ländern Osteuropas) nach, die in Belgien, Deutschland, Finnland, Frankreich, Großbritannien, den Niederlanden, Österreich und der Schweiz im Zeitraum zwischen 1991 und 2007 publiziert wurden. Der Fachausschnitt "Literatur" und "Kultur" der Europäischen Bibliographie zur Osteuropaforschung EBSEES enthält ca. 18.000 bibliographische Angaben (von insg. 85.000). Weitere Informationen finden Sie hier.

?
Ihre Suche nach Education lieferte 1700 Treffer
151

Information technology and Armenian schooling - a possibility for change

Hill, John Jessel; Byrne, Graham, in: Journal of Information Technology for Teacher Education, 1(2), 1992, p. 173-88
152

Recent developments in higher education in the former Federal Republic of Yugoslavia

Ivić, Ivan, in: European Journal of Education, 27(1-2), 1992, p. 111-20
153

Polish education: changes and prospects

Janowski, Andrzej, in: Oxford Studies in Comparative Education, 2(1), 1992, p. 41-56
154

Educational research and teacher education in Europe: Poland

Putkiewicz, Elżbieta, in: European Journal of Teacher Education, 16(1), 1993, p. 35-41
155

Higher education in Poland

Rainsford, Dominic, in: Contemporary European History, 2(3), 1993, p. 295-97
156

Higher education in Ukraine: international collaboration in development

Randall, David, in: Ukrainian Review, 40(3), Autumn, 1993, p. 28-32
157

A national core curriculum and the democratisation of public education in Hungary

Bathory, Zoltan, in: Curriculum Studies, 1(1), 1993, p. 91-104
158

Occupational stress in Hungarian academics - a pilot survey using the occupational stress indicator

Sandor, V., Edinburgh, MBA thesis of Heriot-Watt University, 1993
159

Curriculum development in secondary education in Poland

Siemak-Tylikowska, Alicja, in: Journal of Curriculum Studies, 25(1), 1993, p. 89-93
160

Values and value conflicts in Hungarian education - the case of national core curriculum - an unfinished story

Szabo, Laszlo Tamas, in: European Journal of Intercultural Studies, 4(1), 1993, p. 57-64