slavistik-portal
Портал славістики
Die "Europäische Bibliographie zur Osteuropaforschung (EBSEES)" weist Bücher, Zeitschriftenaufsätze, Rezensionen und Dissertationen zu Osteuropa (den früheren kommunistischen Ländern Osteuropas) nach, die in Belgien, Deutschland, Finnland, Frankreich, Großbritannien, den Niederlanden, Österreich und der Schweiz im Zeitraum zwischen 1991 und 2007 publiziert wurden. Der Fachausschnitt "Literatur" und "Kultur" der Europäischen Bibliographie zur Osteuropaforschung EBSEES enthält ca. 18.000 bibliographische Angaben (von insg. 85.000). Weitere Informationen finden Sie hier.
Ihre Suche nach Education lieferte 1700 Treffer | |
151 | Information technology and Armenian schooling - a possibility for changeHill, John Jessel; Byrne, Graham, in: Journal of Information Technology for Teacher Education, 1(2), 1992, p. 173-88 |
152 | Recent developments in higher education in the former Federal Republic of YugoslaviaIvić, Ivan, in: European Journal of Education, 27(1-2), 1992, p. 111-20 |
153 | Polish education: changes and prospectsJanowski, Andrzej, in: Oxford Studies in Comparative Education, 2(1), 1992, p. 41-56 |
154 | Educational research and teacher education in Europe: PolandPutkiewicz, Elżbieta, in: European Journal of Teacher Education, 16(1), 1993, p. 35-41 |
155 | Higher education in PolandRainsford, Dominic, in: Contemporary European History, 2(3), 1993, p. 295-97 |
156 | Higher education in Ukraine: international collaboration in developmentRandall, David, in: Ukrainian Review, 40(3), Autumn, 1993, p. 28-32 |
157 | A national core curriculum and the democratisation of public education in HungaryBathory, Zoltan, in: Curriculum Studies, 1(1), 1993, p. 91-104 |
158 | Occupational stress in Hungarian academics - a pilot survey using the occupational stress indicatorSandor, V., Edinburgh, MBA thesis of Heriot-Watt University, 1993 |
159 | Curriculum development in secondary education in PolandSiemak-Tylikowska, Alicja, in: Journal of Curriculum Studies, 25(1), 1993, p. 89-93 |
160 | Values and value conflicts in Hungarian education - the case of national core curriculum - an unfinished storySzabo, Laszlo Tamas, in: European Journal of Intercultural Studies, 4(1), 1993, p. 57-64 |