Портал славістики


[root][biblio]

Europäische Bibliographie zur Osteuropaforschung (EBSEES) - 1991-2007

Die "Europäische Bibliographie zur Osteuropaforschung (EBSEES)" weist Bücher, Zeitschriftenaufsätze, Rezensionen und Dissertationen zu Osteuropa (den früheren kommunistischen Ländern Osteuropas) nach, die in Belgien, Deutschland, Finnland, Frankreich, Großbritannien, den Niederlanden, Österreich und der Schweiz im Zeitraum zwischen 1991 und 2007 publiziert wurden. Der Fachausschnitt "Literatur" und "Kultur" der Europäischen Bibliographie zur Osteuropaforschung EBSEES enthält ca. 18.000 bibliographische Angaben (von insg. 85.000). Weitere Informationen finden Sie hier.

?
Ihre Suche nach Schools lieferte 1614 Treffer
121

A national core curriculum and the democratisation of public education in Hungary

Bathory, Zoltan, in: Curriculum Studies, 1(1), 1993, p. 91-104
122

Occupational stress in Hungarian academics - a pilot survey using the occupational stress indicator

Sandor, V., Edinburgh, MBA thesis of Heriot-Watt University, 1993
123

Curriculum development in secondary education in Poland

Siemak-Tylikowska, Alicja, in: Journal of Curriculum Studies, 25(1), 1993, p. 89-93
124

Values and value conflicts in Hungarian education - the case of national core curriculum - an unfinished story

Szabo, Laszlo Tamas, in: European Journal of Intercultural Studies, 4(1), 1993, p. 57-64
125

De problemen in het Poolse onderwijssysteem

Szoszkiewicz, A., in: Oosteuropa Verkenningen, 127, 1993, p. 40-47
126

Network models for distance education in Hungary

Zentai, Gabriella; Woodley, Alan; Farnes, Nick, in: Open Learning, 8(2), 1993, p. 27-37
127

Educational challenges to Poland at the time of transition

Adamski, Władysław, in: Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, . International Review of Education, 40(3-5), 1994, p. 313-17
128

Slovenia: a system of special education at a time of change

Aubrey, Carol, in: Education in Russia, the Independent States and Eastern Europe, 12(2), 1994, p. 66-69
129

Achter de deuren van de Bulgaarse academie : de 'Balkanisering' van het hoger onderwijs in Bulgarije (Balkanization of Bulgarian universities)

Delemarre, M.; Deij, A., in: Oost-Europaverkenningen, 135, 1994, p. 12-22
130

'What's the point?': how post-Soviet students evaluate higher education in the transition to the market. A case study of Kiev

Greenhalgh, C., Birmingham, MSocSc thesis of the University of, 1993