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The European Bibliography of Slavic and East European Studies (EBSEES) - 1991-2007

The European Bibliography of Slavic and East European Studies (EBSEES) collects books, journal articles, reviews and dissertations from Eastern Europe (former countries of Eastern Bloc) which were published in Belgium, Germany, Finland, France, Great Britain, the Netherlands, Austria and Switzerland from 1991 to 2007. The segment "Literature" and "Culture" of the European Bibliography of Slavic and East European Studies contains 18.000 bibliographic entries (from the total asset of 85.000). More information can be found here.

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Der Aufbau einer Absatzorganisation und die Strukturierung des Verkaufs für internationale Markenartikel in Ungarn

Neuherz, Gabriele, Wien, Dipl.-Arb., 1995, 96+20 p., Ill., graph. Darst., Kt
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Markenkonzepte für Dienstleistungen am Beispiel eines zukunftsorientierten Logistik-Konzeptes im Sammelgutverkehr zwischen Deutschland und Osteuropa: EAST Logistic Systems

Wieser, Hubert, Wien, Dipl.-Arb., 1995, 227+24 p., graph. Darst
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Factors leading to the success and competitive edge of Barum Continental, Czech Republic

Glogar, Alois; Pilík, Michal, in: Proceedings of the 11th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe, December 4-6, 2003, Vienna, Austria, ed. by Petr Chadraba ..., 2003, pp. 96-120
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Markteintrittsformen und deren Rahmenbedingungen in Ost und West am Beispiel der Firma Doka

Maier, Birgit, Wien, Dipl.-Arb. v+116+x p, 1993
45

Deutsch-ungarische Terminologiearbeit über das Thema Marketing-Informationssysteme

Hunyady, Katalin, Wien, Dipl.-Arb., 1994, 106 p
46

Ein Erfolgsvergleich der Absatzorgane in ausgewählten Ländern: (Österreich, Deutschland, Niederlande, Großbritannien, Italien, Frankreich, Dänemark, Polen, Ungarn und Bulgarien)

Schröckenstein, Andreas, Wien, Dipl.-Arb., 1993, viii+108 p
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Markteintrittsstrategien für den osteuropäischen Transportmarkt

Tesar, Franziska, Wien, Dipl.-Arb., 1994, 173 p
48

Spezifika des Lebensmittelmarketings in Osteuropa am Beispiel der Getränkeindustrie

Leithe, Markus D., Wien, Wirtschaftsuniv., Dipl.-Arb., 1996, iv+134 p., graph. Darst., Kt
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Polish retailing between 1989 and 2003 - revolution or transformation process?

Grzesiuk, Aleksandra, in: Proceedings of the 11th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe, December 4-6, 2003, Vienna, Austria, ed. by Petr Chadraba ..., 2003, pp. 121-131
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Internationalisierungsstrategien im Verlagsmarketing unter spezieller Berücksichtigung des osteuropäischen Raums am Beispiel der Bertelsmann AG

Matzek, Bianca, Wien, Diss. 250+xv+, 1996, [31] p., graph. Darst