Портал славістики


[root][biblio]

Online Contents (OLC) Slavistik

Die Datenbank "Online Contents" (OLC) Slavistik versammelt Aufsatztitel aus ca. 498 wichtigsten slawistischen Zeitschriften mit dem Berichtszeitraum vom 1998 bis heute und wird laufend durch die Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz bestückt. Eine Autorenliste kann als Tag Cloud eingesehen werden.

ID2000645984
AutorAnisimova, T. V.
Titel

Žanry social'noj reklamy = Cenres of Social Advertising

ErschienenVestnik Volgogradskogo Gosudarstvennogo Universiteta / 2, Volgograd : Izdat. Univ, 2018, 1, 160-171
SoundexZ8670; S8856; R7456; C8678; S8850; A0272
Mediumarticle
URLl.jvolsu.com (homepage)
Bestand in Dtl.siehe in ZDB-Katalog
QuelleOLC Slavistik
PURLCitation link, BibTeX

Ähnliche Titel:

Sistema ritoričeskoj argumentacii v diskurse social'noj reklamy = The system of rhetorical argumentation in discourse of social advertising / Anisimova, T. V.
Kriterii opredelenija social'noj reklamy = Criteria for defining the concept of social advertising / Guljaev, V. V.
Прецедентные тексты как средство повышения эффективности социальной рекламы = Precedent Texts as a Means of Increasing the Efficiency of Social Advertising / Анисимова, Т.В.
Ėffektivnost' social'noj reklamy: nekotorye aspekty problemy = The efficiency of social advertising: some aspects of the problem / Dykin, R. V.
Slogan social'noj reklamy kak subžanr reklamnogo diskursa = The slogan of the social advertising as a subgenre of the advertising discourse / Jur'eva, E. V.
Osobennosti intertekstual'nosti v rossijskoj social'noj reklame = Features of Intertextuality in Russian Social Advertising / Anisimova, T. V.
Principy klassifikacii žanrov reklamy knigi = Principles of classification of book advertising genres / Anisimova, T. V.