Портал славістики


[root][biblio]

Online Contents (OLC) Slavistik

Die Datenbank "Online Contents" (OLC) Slavistik versammelt Aufsatztitel aus ca. 498 wichtigsten slawistischen Zeitschriften mit dem Berichtszeitraum vom 1998 bis heute und wird laufend durch die Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz bestückt. Eine Autorenliste kann als Tag Cloud eingesehen werden.

ID194402834X
AutorSysoev, P. V.
Titel

Sovremennye informacionnye i kommunikacionnye technologii: didaktičeskie svojstva i funkcii = Modern information and communication technologies: didactic characteristics and functions

ErschienenJazyk i kul'tura : naučnyj periodičeskij žurnal, Tomsk, 17, 2012, 1, 120-133
Spracherus
SoundexS8766; I0637; K4666; T2465; D2242; S8820; F3648; M6276; I0637; C4666; T2465; D2282; C4782; F3682
Mediumarticle
URLjournals.tsu.ru (homepage)
Bestand in Dtl.siehe in ZDB-Katalog
QuelleOLC Slavistik
PURLCitation link, BibTeX

Ähnliche Titel:

Informacionnye technologii i informacionnaja kul'tura = Information technologies and information / Kichtan, V. V.
Filologija i sovremennye informacionnye technologii (K postanovke problemy) = Philology and Modern Information Technologies (A Tentative Formulation of the Problem) / Vigurskij, K. V.
Seloto i modernite informacionni i komunikacionni technologii = The village and the modern information and communication technologies / Denova, Svetlana
Kommunikacionnye technologii i vosprijatie SMI = Communication technology and perception media / Poznin, V. F.
Informacionnye technologii v issledovanii toponimii = The role of information technologies in the study of toponymy / Kert, G. M.
Sovremennye kommunikacionnye processy v bankovskoj onlajn-srede i ich opeka = Modern communication processes in the banking online environment and evaluation / Muzykant, P. V.
Specifičeskie charakteristiki perevodčeskogo audirovanija i ich didaktičeskie funkcii v processe obučenija studentov ustnomu posledovatel'nomu perevodu = Specific characteristics of interpreter's audition and their didactic functions in the process of teaching students consecutive interpretation / Serova, T. S.