Портал славістики


[root][biblio]

Online Contents (OLC) Slavistik

Die Datenbank "Online Contents" (OLC) Slavistik versammelt Aufsatztitel aus ca. 498 wichtigsten slawistischen Zeitschriften mit dem Berichtszeitraum vom 1998 bis heute und wird laufend durch die Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz bestückt. Eine Autorenliste kann als Tag Cloud eingesehen werden.

ID1943460256
AutorDykin, R. V.
Titel

Metamorfozy social'noj reklamy v Rossii: ot publicističnosti k pablicitnosti = Metamorphosis of public advertising in Russia: from publicistichnost to publicitnost

ErschienenVestnik Voronežskogo Gosudarstvennogo Universiteta / Serija Filologija, žurnalistika, Voronež : Izdat. Voronežskogo Gosudarstvennogo Universiteta, 2008, 2, 186-192
SoundexM6267; S8856; R7456; R7800; P1158; P1158; M6267; P1154; A0272; R7800; P1158; P1158
Mediumarticle
URLwww.vestnik.vsu.ru (homepage)
Bestand in Dtl.siehe in ZDB-Katalog
QuelleOLC Slavistik
PURLCitation link, BibTeX

Ähnliche Titel:

Ėffektivnost' social'noj reklamy: nekotorye aspekty problemy = The efficiency of social advertising: some aspects of the problem / Dykin, R. V.
Žanry social'noj reklamy = Cenres of Social Advertising / Anisimova, T. V.
Pablik rilejšnz v Rossii: ot "pjublisite" k "piaru". Stat'ja 1 = Public relations in Russia: from "pyublisita" to ""public relations". Article 1 / Bogojavlenskij, A. E.
Issledovanija diskursa rossijskoj social'noj reklamy v Kitae = Studies of the Russian public service advertising discourse in China / Čen', Vej
Appelacija k konceptu vreda v diskurse social'noj reklamy = The appeal to the harm concept in the discourse of social advertising / Terskich, M. V.
Kriterii opredelenija social'noj reklamy = Criteria for defining the concept of social advertising / Guljaev, V. V.
Pablik rilejšns v Rossii: ot "pjublisite" k pablisiti stat'ja 2. istoki rossijskich pablik rilejšn = Public relations in Russia: from "publicite" to publicity. Article 2. The origins of Russian public relations / Bogojavlenskij, A. E.