Портал славістики


[root][biblio]

The European Bibliography of Slavic and East European Studies (EBSEES) - 1991-2007

The European Bibliography of Slavic and East European Studies (EBSEES) collects books, journal articles, reviews and dissertations from Eastern Europe (former countries of Eastern Bloc) which were published in Belgium, Germany, Finland, France, Great Britain, the Netherlands, Austria and Switzerland from 1991 to 2007. The segment "Literature" and "Culture" of the European Bibliography of Slavic and East European Studies contains 18.000 bibliographic entries (from the total asset of 85.000). More information can be found here.

?
Your search for Hungary / Economic Management provides 89 hits
51

Post-socialist Hungarian industrial relations development, and industrial dispute resolution: the first six years

Fine, C.R., Leeds, PhD thesis of University, 1997
52

Grundzüge des Insolvenzrechts in Ungarn

Darázs, Lénárd, in: WIRO Wirtschaft und Recht in Osteuropa, 2(5), 1993, p. 151-56
53

Opportunities for workers' participation in privatisation in Hungary: the case of the Eger Flour Mill

Laki, Mihaly, in: Europe-Asia Studies, 47(2), 1995, p. 317-35
54

Werbung in Ungarn: Die gesellschaftliche Entwicklung in Ungarn und die daraus resultierenden Empfehlungen an die Werbung westlicher Unternehmen, dargestellt am Beispiel "Rauch Fruchtsäfte

Lins, Andrea, Wien, Dipl.-Arb., 1995, 138 p
55

Die Gesellschaft mit beschränkter Haftung im ungarischen Recht

Tercsák, Tamás, Wien, Forschungsinst. für Mittel- u. Osteurop. Wirtschaftsrecht, 1996, xi+63 p.
56

Appui à l'innovation dans les petites et moyennes entreprises : développement régional et soutien à l'innovation en Europe - cas de la Hongrie

Vigh, Lafos L., Montpellier, Université de 1, ,, 1998, 367 p
57

Transition and active investors investors: venture capital in Hungary, Poland and Slovakia

Wright, M. [et al.], in: Post-Communist Economies, 11(1), Mar., 1999, p. 27-46
58

Der Industriepark Györ: Ein wirksames Mittel der Regionalpolitik?

Török, Julia, Wien, Dipl.-Arb., 1994, 109 p
59

Marketing-Management internationaler Markenartikelhersteller in Ungarn: Entscheidungen und strategische Konzepte für Verbrauchsgüter unter besonderer Berücksichtigung kommunikationspolitischer Aspekte

Dahm, Markus H., Frankfurt/M. etc., Lang, 1995, 297 p.
60

Deutsch-ungarische Terminologiearbeit über das Thema Marketing-Informationssysteme

Hunyady, Katalin, Wien, Dipl.-Arb., 1994, 106 p