slavistik-portal
Портал славістики
Die "Sorbische Bibliographie" wird von dem Sorbischen Institut in Bautzen erstellt. Sie beinhaltet etwa 74.400 Datensätze und deckt nun den Zeitraum zwischen 1945 und 2016 ab. Die Schlagwortliste befindet sich hier.
Ihre Suche nach Sorbischsprachige schulische Bildung lieferte 523 Treffer | |
301 | Wobkedźbowanje k dwurěčnosći w ChoćebuzuWölck, Wolfgang - in: Serbska šula. Budyšin, 55, 2002, 4. - s. 74-76: il. |
302 | Rěčny centrum WITAJ po jednym lěće dźěławosćeWowčer, Rafael - in: Serbska šula. Budyšin, 55, 2002, 1. - s. 2-3 |
303 | Wšo na hłowu zestajeć njeje trjeba, ale nowe akcenty sadźećin: Serbske Nowiny. Budyšin, 11, 2001, 46 |
304 | Wuslědk tajkeje politikiin: Serbske Nowiny. Budyšin, 11, 2001, 162 |
305 | Za tři stejnišća serbskich kubłanišćow : plan Kamjenskeje wokrjesneje šulskeje syće schwalenyin: Serbske Nowiny. Budyšin, 11, 2001, 235 |
306 | 2. kubłańska konferenca w Dolnej Łužycy »Serbska rěc jo žywa - pśinosk serbskeje wucby k pśiswójenju kompetencow« : fachowa konferenca 11. oktobra 2008 w Chóśebuzu = 2. Bildungskonferenz in der Niederlausitz »Die sorbische(wendische) Sprache lebt ...Chóśebuz, 2009, 112 s. |
307 | Druga kubłańska konferenca w Dolnej Łužycy pod motom «Serbska rěc jo žywa»Ela, Kito - in: Serbska šula. Budyšin, 61, 2008, 4. - s. 127 |
308 | Weiterentwicklung des bilingualen Sachfachunterricht (BILISFU) am Niedersorbischen Gymnasium Cottbus (NsGym) : KonzeptHille, Anke - in: 2. kubłańska konferenca w Dolnej Łužycy «Serbska rěc jo žywa - pśinosk serbskeje wucby k pśiswójenju kompetencow» : fachowa konferenca. Chóśebuz, 2009, s. 104-112 |
309 | Bilingualna wučba w 7. lětniku na Serbskim gymnaziju Budyšin (sb/geo)Kühnowa, Lubina - in: Serbska šula. Budyšin, 61, 2008, 4. - s. 116-117 |
310 | Erfolgreich über Immersion zur Mehrsprachigkeit in der Euroregion Neisse-Nisa-NysaLe Pape Racine, Christine - in: 2. kubłańska konferenca w Dolnej Łužycy «Serbska rěc jo žywa - pśinosk serbskeje wucby k pśiswójenju kompetencow» : fachowa konferenca. Chóśebuz, 2009, s. 15-46 |