Портал славістики


[root][biblio]

Online Contents (OLC) Slavistik

Die Datenbank "Online Contents" (OLC) Slavistik versammelt Aufsatztitel aus ca. 498 wichtigsten slawistischen Zeitschriften mit dem Berichtszeitraum vom 1998 bis heute und wird laufend durch die Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz bestückt. Eine Autorenliste kann als Tag Cloud eingesehen werden.

ID2001943555
AutorDzurková Virostková, Alžbeta
Titel

Слоган для рекламы сми (газеты) = Advertising slogan in mass media

ErschienenStudia slavica, Opole : Uniw. Opolski, 24, 2020, 1, 59-65
SoundexS8546; R7456; G4820; A0272; S8546; M6200
Mediumarticle
URLstudiaslavica.osu.eu (homepage)
Bestand in Dtl.siehe in ZDB-Katalog
QuelleOLC Slavistik
PURLCitation link, BibTeX

Ähnliche Titel:

Slogan social'noj reklamy kak subžanr reklamnogo diskursa = The slogan of the social advertising as a subgenre of the advertising discourse / Jur'eva, E. V.
Semantičeskie tipy fragmentov modul'nogo teksta (na primere modul'noj reklamy v pečatnych SMI) = Semantic types of module text fragments (on advertising notices of mass media printed materials) / Bykova, E. V.
Informacionnaja politika SMI = Mass media information policy / Cevozerova, G. V.
Angloamerikanizmy v sovremennych makedonskich SMI (po materialam ėlektronnych SMI) = Anglo-Americanisms in Macedonia's present-day mass media (based on internet mass media) / Smirnova, M. A.
Veduščie SMI V'etnama = Leading mass media of Vietnam / Čan, Tchi Tchu Chyong
Sportivnyj segment kubanskich mass-media v kontekste processov regionalizacii SMI = Sports segment of Kuban mass media in the process' of regionalization of mass media context / Osadnik, M. S.
Reklama v internet-SMI: principy funkcionirovanija i tipologičeskaja charaktristika = Advertising in the internet mass media: principles of functioning and typological characteristic / Ščerbakova, O. Ju.