Портал славістики


[root][biblio]

Online Contents (OLC) Slavistik

Die Datenbank "Online Contents" (OLC) Slavistik versammelt Aufsatztitel aus ca. 498 wichtigsten slawistischen Zeitschriften mit dem Berichtszeitraum vom 1998 bis heute und wird laufend durch die Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz bestückt. Eine Autorenliste kann als Tag Cloud eingesehen werden.

ID2001347138
AutorČepkasov, A. V.
Titel

Modelirovanie imidža Kuzbassa po dannym SMI = Modelling of the Image of the Kuznetsk Basin According to the Media

ErschienenMir russkogo slova : naučno-metodičeskij illjustrirovannyj žurnal, S.-Peterburg [u.a.] : Izdat. S.-Peterburgskogo Gosudarstvennogo Univ, 2018, 2, 36-40
SoundexM6257; I0688; K4818; D2666; M6255; I0640; K4868; B1860; A0847; M6200
Mediumarticle
URLmirs.ropryal.ru (homepage)
Bestand in Dtl.siehe in ZDB-Katalog
QuelleOLC Slavistik
PURLCitation link, BibTeX

Ähnliche Titel:

ИМИДЖЕВАЯ СТРУКТУРА КОНЦЕПТА KANZLERIN ANGELA MERKEL ПО ДАННЫМ НЕМЕЦКИХ СМИ = IMAGE STRUCTURE OF THE KANZLERIN ANGELA MERKEL CONCEPT ACCORDING TO GERMAN MEDIA / Тамерьян, Т.Ю.
Formirovanie imidža regiona: rolevoj nabor imidževoj politiki = The formation of the image of the region: role-based set of image policy / Čepkasov, A. V.
Obraz mira politika (po dannym častnogo analiza leksiki) = Politician's image of the world (according to the frequency analysis of vocabulary) / Belousov, K. I.
Obraz modernizacii v jazykovom soznanii nositelej russkogo jazyka (po dannym SMI) = The image of modernization in linguistic consciousness of Russians (on the basis of mass media) / Mustajoki, A.
Turizm kak sposob prodviženija imidža V'etnama v nacional'nych SMI = Tourism as a way to promote image of Vietnam in the national media / Čan, Van Le
Konstruirovanie imidža Kitaja v pečatnych SMI Respubliki Belarus' = Construction of China's image in the print media of the Republic of Belarus / Chunjan, Juj
Medijnyj podchod k issledovaniju imidža sovremennoj Rossii = Media approach to research of Russian modern image / Solomatin, A. N.