Портал славістики


[root][biblio]

Online Contents (OLC) Slavistik

Die Datenbank "Online Contents" (OLC) Slavistik versammelt Aufsatztitel aus ca. 498 wichtigsten slawistischen Zeitschriften mit dem Berichtszeitraum vom 1998 bis heute und wird laufend durch die Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz bestückt. Eine Autorenliste kann als Tag Cloud eingesehen werden.

ID200098701X
AutorMillrood, R.; Maksimova, I.
Titel

Cognitive skills in education. typology and development

ErschienenJazyk i kul'tura : naučnyj periodičeskij žurnal, Tomsk, 42, 2018, 137-151
Spracheeng
SoundexC4462; S8455; E0242; T2154; D2516
Mediumarticle
URLjournals.tsu.ru (homepage)
Bestand in Dtl.siehe in ZDB-Katalog
QuelleOLC Slavistik
PURLCitation link, BibTeX

Ähnliche Titel:

Типология и системност на рецептивните умения = Typology and Systematicity of the Receptive Skills = Typology and Systematicity of the Receptive Skills / Димитрова, Димка
Grafomotoryka a kształtowanie się sprawności ortograficznych. Problemy w edukacji szkolnej = Graphomotorics and the development of orthographic skills. Problems in school education / Domagała, Aneta
Learning strategies and their development in the tertiary education / Straková, Zuzana
The Development of Education in Serbia and Emergence of its Intelligentsia / Karanovich, Milenko
The Development of Education in Serbia and Emergence of Its Intelligentsia (1838-1858) / Karanovich, Milenko
Teoretiko-praktičeskie aspekty razvitija polikul'turnych umenij u studentov vuza v processe inojazyčnogo obrazovanija = Theoretical and Practical Aspects of Multicultural Skills Development in the Process of Second-Language Learning in Heigher Education Institutions / Širina, M. S.
Didaktičeskie svojstva i funkcii interaktivnych metodov obučenija i vospitanija v razvitii polikul'turnych umenij škol'nikov pri obučenii inostrannomu jazyku = Didactic properties and functionsof interactive methods of education and upbriging in the development of pupil's skills in the course of learning a foreign language / Letin, A. I.