Портал славістики


[root][biblio]

Online Contents (OLC) Slavistik

Die Datenbank "Online Contents" (OLC) Slavistik versammelt Aufsatztitel aus ca. 498 wichtigsten slawistischen Zeitschriften mit dem Berichtszeitraum vom 1998 bis heute und wird laufend durch die Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz bestückt. Eine Autorenliste kann als Tag Cloud eingesehen werden.

ID1918316775
AutorDuke, S. T.
Titel

Ewing, E. Thomas. Separate Schools: Gender, Policy and Practice in Postwar Soviet Education

ErschienenThe Slavonic and East European review : SEER, London : Modern Humanities Research Association, 91, 2013, 2, 384-385
Spracheeng
SoundexE0640; T2680; S8172; S8858; G4627; P1580; P1782; P1827; S8200; E0242
Mediumarticle
Bestand in Dtl.siehe in ZDB-Katalog
QuelleOLC Slavistik
PURLCitation link, BibTeX

Ähnliche Titel:

E. Thomas Ewing, Separate Schools: Gender, Policy, and Practice in Postwar Soviet Education / Petrone, Karen
E. Thomas Ewing, The Teachers of Stalinism: Policy, Practice and Power in Soviet Schools of the 1930s / Morgan, Lyndall
Language and Education in Post-Soviet Kazakhstan: Kazakh-Medium Instruction in Urban Schools / Fierman, William
6. Schools and Education
Book Reviews - The Teachers Of Stalinism: Polity, Practice, And Power In Soviet Schools Of The 1930S / Ewing, E. Thomas
Theorizing Practice and Practicing Practice – Public Folklore in US Higher Education / Baron, Robert
The Teachers of stalinism: Policy, Practice, and Power in the Soviet Union of the 1930s / Ewing, E. Thomas