Портал славістики


[root][biblio]

Online Contents (OLC) Slavistik

Die Datenbank "Online Contents" (OLC) Slavistik versammelt Aufsatztitel aus ca. 498 wichtigsten slawistischen Zeitschriften mit dem Berichtszeitraum vom 1998 bis heute und wird laufend durch die Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz bestückt. Eine Autorenliste kann als Tag Cloud eingesehen werden.

ID1873405014
AutorVajs, D.
Titel

Životnye v sovetskoj propagande: verbal'nye i grafičeskie stereotipy = Animals in Soviet Propaganda: Verbal and Graphical Stereotypes

ErschienenPolitičeskaja lingvistika, Ekaterinburg : Ural'skij Gosudarstvennyj Pedagogičeskij Univ., 2008, 2, 19-34
SoundexZ8260; S8884; P1714; V0715; G4738; S8272; A0665; S8200; P1714; V0715; G4714; S8272
Mediumarticle
URLwww.politlinguistika.ru (homepage)
Bestand in Dtl.siehe in ZDB-Katalog
QuelleOLC Slavistik
PURLCitation link, BibTeX

Ähnliche Titel:

Životnye v sovetskoj propagande: verbal'nye i grafičeskie stereotipy (č. 2) = Animals in Soviet propaganda: verbal and graphical stereotypes (2) / Vajs, D.
Čelovečeskij faktor v sovetskoj i nacistskoj propagande = The human factor in Soviet and Nazi propaganda on the occupied territory of Russia (1941-1944) / Kulik, S. V.
Образ Владимира Маяковского в советской культурной пропаганде 1953–1957 гг. = Obraz Vladimira Majakovskogo v sovetskoj kul'turnoj propagande 1953–1957 gg. = The image of Vladimir Mayakovsky in the soviet cultural propaganda in a period of 1953–1957 / Zemszał, Piotr
Parasity i metodiki issledovanija politiceskoj kommunikacii = Parasites, Carrion and Rubbish. The image of the enemy in Soviet propaganda / Vajs, D.
Propaganda v populární kultuře, populární kultura v propagandě = Propaganda in Popular Culture, Popular Culture in Propaganda / Lomíček, Jan
Strategija sovetskoj propagandy = The strategy of soviet propaganda / Lassvell, G.
Verbal'nye i neverbal'nye sredstva privlečenija vnimanija v reklamnoj kommunikacii = Verbal and non-verbal means of attracting attention in advertising discourse / Naumova, D. D.