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Europäische Bibliographie zur Osteuropaforschung (EBSEES) - 1991-2007

Die "Europäische Bibliographie zur Osteuropaforschung (EBSEES)" weist Bücher, Zeitschriftenaufsätze, Rezensionen und Dissertationen zu Osteuropa (den früheren kommunistischen Ländern Osteuropas) nach, die in Belgien, Deutschland, Finnland, Frankreich, Großbritannien, den Niederlanden, Österreich und der Schweiz im Zeitraum zwischen 1991 und 2007 publiziert wurden. Der Fachausschnitt "Literatur" und "Kultur" der Europäischen Bibliographie zur Osteuropaforschung EBSEES enthält ca. 18.000 bibliographische Angaben (von insg. 85.000). Weitere Informationen finden Sie hier.

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101

Services in the transition economies : business options for trade and investment

Oxford, Pergamon, 1996, xxv+278 p.
102

The market for food retailing in Eastern Europe

London, Euromonitor, 1996, xxvi+485 p.
103

Retailing in Central and Eastern Europe: achieving success in new consumer markets

Martin, Paul, London, FT Retailing & Consumer Publishing, 1997, x+191 p.
104

Distribution and retailing in Eastern Europe : supplying the new consumers

Arnold, James, London, Economist Intelligence Unit, 1998, vii+102 p.
105

Western food retailers in Eastern Europe: famine or feast?

Hawkesworth, R., in: Journal of European Business Education, 8(1), 1998, p. 14-22
106

The discourse of western marketing professionals in Central and Eastern Europe: their role in the creation of a context for marketing and advertising messages

Kelly-Holmes, H., in: Discourse and Society, 9(3), 1998, p. 239-62
107

Regimewechsel im Dienstleistungshandel mit dem MOEL

Mayerhofer, Peter, in: Österreichisches Wirtschaftsforschungsinstitut. Monatsberichte, 71(11), 1998, p. 771-80
108

The development of open-air markets in East-Central Europe

Sik, Endre; Wallace, Claire, in: International Journal of Urban and Regional Research, 23(4), 1999, p. 697-714
109

"Opportunities and contradictions involved in the development of a tourist destination: a model of tourism management in the area of the Slovene Alps", Management in tourism, ed.: Jože Jesenko ... et al.

Ovsenik, Rok, Bern etc., P. Lang, 2004, pp. 125-141, ill.
110

Perspektiven und Widersprüche der Entwicklung des Tourismus ; Model eines touristischen Managements auf dem Gebiet der Slowenischen Aplen

Ovsenik, Rok, in: managenemt im Tourismus, hrsg.: Jože Jesenko ... et al., 2004, pp. 147-165, ill.