Портал славістики


[root][biblio]

The European Bibliography of Slavic and East European Studies (EBSEES) - 1991-2007

The European Bibliography of Slavic and East European Studies (EBSEES) collects books, journal articles, reviews and dissertations from Eastern Europe (former countries of Eastern Bloc) which were published in Belgium, Germany, Finland, France, Great Britain, the Netherlands, Austria and Switzerland from 1991 to 2007. The segment "Literature" and "Culture" of the European Bibliography of Slavic and East European Studies contains 18.000 bibliographic entries (from the total asset of 85.000). More information can be found here.

?
Your search for Czech Republic [s.a. Czechoslovakia] / Economic Management provides 64 hits
31

Small firms and entrepreneurship: an East-West perspective

Cambridge, University Press, 1993, xvi+240 p
32

Unternehmen in der Tschechischen Republik: Wirtschaftsrechtlicher Leitfaden mit wertvollen Praxistips

Jankovská, Martina et al, Wien, Linde, 1996, 112 p
33

Eine allgemeine Gegenüberstellung von Marketingstrategien in den westlichen Industrieländern und den Reformländern am Beispiel der VAS mit ihren Standorten in Österreich und ihrer Tochtergesellschaft in der Tschechischen Republik

Obermayr, Helmut, Linz, Dipl.-Arb., 1996, 109 p., graph. Darst
34

Marktbearbeitungsstrategien in Mittel-Ost-Europa, dargestellt am Beispiel des tschechischen Getränkemarktes

Harreither, Dieter, Wien, Wirtschaftsuniv., Dipl.-Arb., 1997, 135 p., Ill., graph. Darst., Kt
35

Les organisations patronales dans les pays de l'Europe centrale et orientale (Pologne, République tchèque, Hongrie)

Draus, Franciszek, Bruxelles, Institut syndical européen; Cologne, Max-Planck-Institut für Gesellschaftsforschung, 2000, 124 p
36

Role podnikatele při transformaci českeho hospodařství: Vznik a rozvoj malých a středních podniků = Die Rolle des Unternehmers in der Transformation der tschechischen Wirtschaft sowie die Gründung und Entwicklung von Klein- und Mittelbetrieben

Buchmann, Anton, Wien, Dipl.-Arb., 1995, v+116 p
37

Les entreprises dans la transition vers le marché

in: Revue économique, 46(3), mai, 1995, p. 763-96
38

Konstruktion und Evaluierung eines Verkäufertests für die Auswahl von Außendienstmitarbeitern von Versicherungsgesellschaften in Ungarn und Tschechien

Mayer-Rönne, Hildegund, Wien, Univ., Diss., 1998, 150+129 p., graph. Darst
39

Werbung und praktisches Schließen - dargestellt am Beispiel tschechischer Anzeigenwerbung

Kuße, H., in: Wiener slawistischer Almanach, 45, 2000, p. 175-208
40

Management reform in Eastern and Central Europe : use of pre-Communist cultures

Aldershot, Dartmouth, 1993, x+180 p