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The European Bibliography of Slavic and East European Studies (EBSEES) - 1991-2007

The European Bibliography of Slavic and East European Studies (EBSEES) collects books, journal articles, reviews and dissertations from Eastern Europe (former countries of Eastern Bloc) which were published in Belgium, Germany, Finland, France, Great Britain, the Netherlands, Austria and Switzerland from 1991 to 2007. The segment "Literature" and "Culture" of the European Bibliography of Slavic and East European Studies contains 18.000 bibliographic entries (from the total asset of 85.000). More information can be found here.

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Regional sustainable tourism development in the Czech republic: with special consideration on cross-border regions, analyzed with the Greenways program

Riegler, Erik, Krems, Internat. Management Center, FH-Stg. Tourismusmanagement u. Freizeitwirtschaft, Dipl.-Arb., 2000, 98 p., graph. Darst., Kt
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Wirkungsmechanismen der Besucherlenkung am Beispiel des Skitourismus im Nationalpark Krkonoše (Cz) und in Hinterstoder (A)

Seiser, Verena, Wien, Dipl.-Arb., 1994, 93+10 p
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Die Einkommensbesteuerung der tschechischen Handelsgesellschaften

Gutmann, Guntard, Salzburg, Univ., Diss., 1997, 372 p
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Consumer lifestyles in the Czech Republic : integrated market information system

[London], Euromonitor 70 leaves, 2000
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Grenzöffnung zur CSFR 1989 und ihre Auswirkungen auf den Grenzlandtourismus Mühlviertel-Südböhmen

Poimer, Gerlinde, Linz, Dipl.-Arb., 1993, 119 p
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Obchodní společnosti: základní otázky

Eliáš, Karel, [München], Praha, Beck; Praha, SEVT, 1994, xix+340 p.
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Kunst und Antiquitäten. 1. Auktion des Dorotheum Prag, Prague Renaissance Hotel, V Celnici 7, 110 00 Prag 1. Saal Hollar, 11. November 1995, Beginn: 14.00 Uhr

Wien, Dorotheum,, , 23 p
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Umění a starožitnosti. Aukce 11. listopadu 1995, Prague Renaissance Hotel. Začátek: 14.00 hodin

Wien, Dorotheum, 1995, 24 p
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Werbung in Osteuropa. Schwerpunkt: Ungarn, Tschechien, Slovakei

Prohaska, Renate, Wien, Dipl.-Arb., 1993, 117 p
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Die Attraktivität von Stauseen für den Fremdenverkehr: Eine wirtschaftsgeographische Analyse am Beispiel Moldau-Stausee von Lipno

Sturmbauer, Andreas, Wien, Dipl.-Arb. 170+v+7 p, 1993