Портал славістики


[root][biblio]

The European Bibliography of Slavic and East European Studies (EBSEES) - 1991-2007

The European Bibliography of Slavic and East European Studies (EBSEES) collects books, journal articles, reviews and dissertations from Eastern Europe (former countries of Eastern Bloc) which were published in Belgium, Germany, Finland, France, Great Britain, the Netherlands, Austria and Switzerland from 1991 to 2007. The segment "Literature" and "Culture" of the European Bibliography of Slavic and East European Studies contains 18.000 bibliographic entries (from the total asset of 85.000). More information can be found here.

ID62026
Author(s)Roll, Renate
Title

Wertvorgabe durch Werbung? Eine Analyse russischer Anzeigenwerbung nach pragmalinguistischen Gesichtspunkten

Year1997
Pages127 p., zahlr. Ill
PlaceWien
PublsiherUniv., Dipl.-Arb.
Language(s)ger
SubjectsRussia, USSR, Russia (Federation) / Language / Russian  [Browse all]
Russia, USSR, Russia (Federation) / Mass Media, Communication  [Browse all]
Advertising
Mediumbook
HoldingsSearch WorldCat
PURLCitation link

More like this:

Werbung und praktisches Schließen - dargestellt am Beispiel tschechischer Anzeigenwerbung / Kuße, H.
Werbung in Osteuropa. Schwerpunkt: Ungarn, Tschechien, Slovakei / Prohaska, Renate
Anzeigenwerbung zwischen Textlinguistik und Semiotik: Eine vergleichende Analyse der österreichischen und slowenischen Werbeanzeigen für Computer / Rizner, Lidija
Werbung in Tschechien / Boeck, Torsten Thomas
Merkmale der gegenwärtigen tschechischen Werbung: Tschechische Werbetexte und Rundfunkwerbung nach 1989 / Utěšený, Tereza
Ausländische Werbung in der Sowjetunion / Kégl, Richard A.
Medien und Werbung in Slowenien / Kancler, Petra