Портал славістики


[root][biblio]

The European Bibliography of Slavic and East European Studies (EBSEES) - 1991-2007

The European Bibliography of Slavic and East European Studies (EBSEES) collects books, journal articles, reviews and dissertations from Eastern Europe (former countries of Eastern Bloc) which were published in Belgium, Germany, Finland, France, Great Britain, the Netherlands, Austria and Switzerland from 1991 to 2007. The segment "Literature" and "Culture" of the European Bibliography of Slavic and East European Studies contains 18.000 bibliographic entries (from the total asset of 85.000). More information can be found here.

ID28338
Author(s)Kayan, Bahadir
Title

Markteintrittsstrategien im internationalen Marketing, dargestellt am Beispiel des Ost-West Joint Venture der Julius Meinl-Csenege AG

Year1993
Pages78 p
PlaceWien
PublsiherDipl.-Arb.
Language(s)ger
SubjectsEastern Europe / Economic Management / East-West Trade  [Browse all]
Joint ventures
Mediumbook
HoldingsSearch WorldCat
PURLCitation link

More like this:

Marketing im osteuropäischen Softdrinkmarkt, dargestellt am Beispiel der Coca-Cola AG in Polen und Rumänien / Lindner, Hannes
Die Expansionspolitik österreichischer Lebensmitteleinzelhändler in den ehemaligen Ostblockstaaten anhand der Julius Meinl AG und der Billa AG - Zukunftsaussichten / Schalle, Petra
Marketing im Ost-West-Handel. Die Bedeutung und zukünftigen Einsatzmöglichkeiten der Marketing-Instrumente im Handel mit dem Osten am Beispiel der UdSSR sowie ein strategischer Ausblick für die Ost-West-Akademie in Linz / Krennbauer, Thomas
Entscheidungsprozesse bei der Gründung von Ost-West Joint Ventures / Ogrisek, Wolfgang
Countertrade und Joint Venture als Formen der Bearbeitung von Exportmärkten: Eine Analyse am Beispiel Bulgariens / Georgiev, Christo
International joint venture development in Kazakhstan / Pollard, D.J.
Förderprogramme für Joint Venture Gründungen in Osteuropa / Haubmann, Udo