Портал славістики


[root][biblio]

The European Bibliography of Slavic and East European Studies (EBSEES) - 1991-2007

The European Bibliography of Slavic and East European Studies (EBSEES) collects books, journal articles, reviews and dissertations from Eastern Europe (former countries of Eastern Bloc) which were published in Belgium, Germany, Finland, France, Great Britain, the Netherlands, Austria and Switzerland from 1991 to 2007. The segment "Literature" and "Culture" of the European Bibliography of Slavic and East European Studies contains 18.000 bibliographic entries (from the total asset of 85.000). More information can be found here.

ID39990
Author(s)Lins, Andrea
Title

Werbung in Ungarn: Die gesellschaftliche Entwicklung in Ungarn und die daraus resultierenden Empfehlungen an die Werbung westlicher Unternehmen, dargestellt am Beispiel "Rauch Fruchtsäfte

Year1995
Pages138 p
PlaceWien
PublsiherDipl.-Arb.
Language(s)ger
SubjectsHungary / Economic Management  [Browse all]
Hungary / Economic Relations / Austria  [Browse all]
Hungary / Mass Media, Communication  [Browse all]
Advertising
Mediumbook
HoldingsSearch WorldCat
PURLCitation link

More like this:

Werbung und praktisches Schließen - dargestellt am Beispiel tschechischer Anzeigenwerbung / Kuße, H.
Chancen, Risiken und die daraus resultierenden Strategien österreichisch-ungarischer Produktions-Joint-Ventures / Stadlmann, Christian
Perestrojka und Marktwirtschaft: Die Schlüsselrolle westlicher Unternehmen / Dietz, Raimund
Die Probleme des Marketings westlicher Unternehmen im Konsumgütermarketingbereich der Reformländer Mitteleuropas / Kriebernegg, Eva
Die gesellschaftliche Entwicklung in Südosteuropa und der Europa-Gedanke / Heppner, Harald
Volkgruppenpolitik in Mitteleuropa, dargestellt am Beispiel der ungarischen Volksgruppe in Österreich und der deutschen Volksgruppe in Ungarn / Messner, Adél
Werbung in Osteuropa. Schwerpunkt: Ungarn, Tschechien, Slovakei / Prohaska, Renate