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The European Bibliography of Slavic and East European Studies (EBSEES) - 1991-2007

The European Bibliography of Slavic and East European Studies (EBSEES) collects books, journal articles, reviews and dissertations from Eastern Europe (former countries of Eastern Bloc) which were published in Belgium, Germany, Finland, France, Great Britain, the Netherlands, Austria and Switzerland from 1991 to 2007. The segment "Literature" and "Culture" of the European Bibliography of Slavic and East European Studies contains 18.000 bibliographic entries (from the total asset of 85.000). More information can be found here.

ID26633
Title

Unternehmensführung und Marketing in Osteuropa

Editor(s)Dokumentation des 24. Münsteraner Führungsgesprächs vom 25./26. Februar 1993. Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung. Hrsg.: Meffert, Heribert et al
Year1993
Pagesii+79 p.
PlaceMünster
PublsiherWiss. Ges. für Marketing und Unternehmensführung
Language(s)ger
SeriesDokumentationspapier/Wiss. Ges. für Marketing und Unternehmensführung, 79
SubjectsEastern Europe / Economic Management  [Browse all]
Eastern Europe / Economy (General)  [Browse all]
Mediumbook
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