Портал славістики


[root][biblio]

Bibliography of the Czech Linguistics (BibCzechLing)

The "Bibliography of the Czech Linguistics (BibCzechLing)" is provided by the Institute of the Czech Language of the Academy of Sciences of the Czech Republic (Ústav pro jazyk český AV). The database contains about 73.280 records and covers the period from 1992 till 2018. The list of subjects is located here.

ID2014CZ105277
Author(s)Šichová, Kateřina
Title

Wie Phraseme Werbung machen. Überlegungen zu einer Typologie werbungskonstituierender Phraseme

PublishedEmotionalität im Text, Tübingen, Stauffenburg Verlag 2014, s. 325-351
Languageger
Classification (CZ)Popis a rozbor jazyka
Pragmatika
Classification (EN)Description and analysis of language
Pragmatics
Subjectsjazyk reklamy; frazémy; němčina; čeština
Subjects (DE)Werbesprache; Phraseme; Deutsch; Tschechisch
NoteTypy a funkce frazémů v něm. reklamě
Mediumarticle
HoldingsSearch WorldCat
Holdings (in Germany)in KVK prüfen [isbn]
Sourcehttps://bibliografie.ujc.cas.cz/documents/105277
PURLCitation link

More like this:

Phraseme und Persuasion / Šichová, Kateřina
Mit Werbung Deutsch lernen? / Šichová, Kateřina
Hört, hört...! Phraseme in der Hörfunkwerbung / Reimann, Sandra
Phraseologische Hauptmerkmale. Am Beispiel verbaler Phraseme mit Komponenten aus dem Bereich der Somatismen / Šichová, Kateřina
Werbung / Sowinski, Bernhard
"Da hast du den Salat!" Phraseologie und Werbung im Dialog / Greule, Albrecht
Überlegungen zu Emotionen und Phrasemen. Am Beispiel verbaler Phraseme mit somatischen Substantivkomponenten / Šichová, Kateřina