Портал славістики


[root][biblio]

The Bibliographic Database of German Publication on Russia, the Soviet Union and its Successor States (RussGus)

The Bibliographic Database of German Publication on Russia, the Soviet Union and its Successor States (RussGus) contains about 170.000 records from 1974 to 2003 and collects publications of different document types: books, dissertations and other university publications, articles from journals and newspapers including reviews, maps etc. The lists of personal and geographical subjects are located here and here.

ID31716
Author(s)Kasack, Wolfgang
Title

"Ich werde versuchen ein Mensch zu sein..."

SubtitleZum Tode von Valeri Tarsis.
PublishedNeue Zürcher Zeitung, 1983, 55, 08.03.1983, S. 23
FormBeitrag aus Zeitung
SubjectsTarsis, Valeri
SoundexW0720; V0784; M6688; V0570; T2788
URLwww.e-newspaperarchives.ch (homepage)
Holdings (in Germany)see in ZDB-Katalog
PURLCitation link

More like this:

Russischer Patriot.. Zum Tode von Valeri Tarsis.
Der Präsident von Weißrußland, Alexander Lukaschenko: Ich werde sein, der ich sein werde
"und ich werde unglücklicher als ein Tier sein". Hilferufe des Dichters Achmetow / Levy, Ernst
Ich werde sein / Sudmale, Elsa
"In Israel werde ich unter Gleichen sein". Die Lage der Juden in der Sowjetunion: Zerrissensein zwischen Heimatverbundenheit und Hoffnungslosigkeit / Sova, Lena
In der Mitte der Mensch.. Zum 100.Todestag von Fjodor M. Dostojewski. / Kasack, Wolfgang
Ist es leicht, Mensch zu sein?. Notizen vom XV. Moskauer Internationalen Festival der Filme über die heutige Jugend / Lyndina, Elga
"Ich wußte, ich werde heimkehren". Pressekonferenz eines sowjetischen Soldaten, der aus der Kriegsgefangenschaft befreit wurde / Kotow, B.