Портал славістики


[root][biblio]

Bibliographie der tschechischen Linguistik (BibCzechLing)

Die "Bibliographie der tschechischen Linguistik (BibCzechLing)" wird am Institut für tschechische Sprache der Akademie der Wissenschaften der Tschechischen Republik (Ústav pro jazyk český AV) aufgebaut und enthält ca. 73.280 Datensätze für den Zeitraum von ca. 1992 bis 2018. Die Übersicht über die Schlagwörter befindet sich hier.

ID2002CZ050833
AutorTárnyiková, Jarmila
Titel

From mainstream text to text colonies: the case of personal advertisements

ErschienenText, Text Structure, and Text Type : Festschrift for Wolfgang Thiele, Tübingen, Stauffenburg ; 2002, s. 269-277
Spracheger
Klassifikation (CZ)Popis a rozbor jazyka
Klassifikation (EN)Description and analysis of language
Schlagwörterangličtina; lingvistika textová; inzeráty
Schlagwörter (DE)Englisch; Textlinguistik
AnmerkungPodle LingP 2008, s. 94
Mediumarticle
Quellehttps://bibliografie.ujc.cas.cz/documents/50833
PURLCitation link

Ähnliche Titel:

Personal advertisements as text colonies: Features and types of colonies / Šustáčková, Věra
Personal advertisements. A mirror of social values? / Vlčková, Jitka
From Text to Texture. An introduction to processing strategies. 3., uprav. a rozš. vyd / Tárnyiková, Jarmila
Personal advertisements in a tabloid and a broadsheet / Vlčková, Jitka
Chapters from Modern English Syntax. 2. Text perspective. 2. přeprac. vyd / Tárnyiková, Jarmila
Language and ideology: 'Nationalism' and racial coding in Australian personal advertisements / Vlčková, Jitka
The language of advertisements in translation from English into Croatian / Barančić, Maximiljana